Hulp bij het opruimen

Veelgestelde vragen


Wat is de bedoeling van het kennismakingsgesprek?
Tijdens het kennismakingsgesprek onderzoeken we samen of ik de juiste persoon ben om je te helpen en of er een klik is. Het is belangrijk dat je je op je gemak voelt en dat we een goede werkrelatie opbouwen.

Wat kost het kennismakingsgesprek?
Het kennismakingsgesprek van 1 uur is kosteloos als je een vervolgafspraak plant. Als je alleen een kennismaking hebt zonder vervolgafspraak, wordt het uurtarief in rekening gebracht.

Hoe lang duurt een werkafspraak?
Een werkafspraak voor Professional Organizing bestaat uit blokken van minimaal 3 uur. Deze tijdsduur zorgt ervoor dat we zichtbaar resultaat boeken zonder dat je het risico loopt over je grenzen heen te gaan.

Welke voorbereidingen zijn nodig voor een werkafspraak?
Voor standaard benodigdheden wordt gezorgd; je hoeft niets aan te schaffen. Het is niet nodig om vooraf op te ruimen. Zorg ervoor dat je een goed werkende stofzuiger hebt en privézaken die je niet wilt delen, opbergt. Regel eventuele opvang voor kleine kinderen en plan de avond voor en de dag van de werkafspraak niet te vol, omdat opruimen vermoeiend kan zijn.

Hoeveel uur is er nodig om mijn huis op te ruimen?
De tijd die nodig is om je huis op te ruimen, hangt af van de snelheid waarmee jij beslissingen neemt. Daarom is het moeilijk om een standaardtijd te geven.

Hoe ga je om met vertrouwelijke zaken?
Jouw informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld en nooit met derden gedeeld. Als lid van de Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers (NBPO) volg ik de beroepscode die geheimhouding garandeert.

Wanneer ontvang ik de factuur?
Je ontvangt de factuur binnen 2 weken na de eerste werkafspraak. De betalingstermijn is 14 dagen. Mijn algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle organizingdiensten.

Werk jij net als Marie Kondo?
Er zijn veel opruimtechnieken, en ik gebruik niet noodzakelijk dezelfde methode als Marie Kondo. Als je wilt dat dingen op een bepaalde manier worden gevouwen of georganiseerd, kan ik dat uiteraard ook voor je doen.

Moet ik alles weggooien als je komt?
Nee, je beslist zelf wat er weg kan. Mijn rol is om je te begeleiden bij het maken van deze beslissingen.

Mag ik zelf ook beslissingen nemen?
Zeker! Het is belangrijk dat jij de beslissingen neemt. Mijn taak is om je door het proces te begeleiden en je te helpen door de juiste vragen te stellen, zodat het makkelijker wordt om keuzes te maken.

 
E-mailen
Bellen
Info
Instagram