Zakelijk opruimen
Ben je een ondernemer die zich soms overweldigd voelt door de hoeveelheid werk, documenten en taken die dagelijks op je afkomen? Of ben je een werknemer die moeite heeft met het organiseren van je inbox, werkplek of agenda? Het kan lastig zijn om structuur te vinden in een drukke werkomgeving.

Waarom kiezen voor zakelijk opruimen?
Als zakelijk organizer bied ik praktische en op maat gemaakte oplossingen om jouw inbox, werkruimte of agenda te optimaliseren. Door structuur en overzicht aan te brengen, kun jij je focussen op wat écht belangrijk is: je werk!
Meer rust en overzicht
Verhoogde productiviteit
Tijd besparen
Wat zijn de mogelijkheden?
Je leert onder andere de werktijd optimaal in te delen en belangrijke en minder belangrijke zaken van elkaar te onderscheiden.
De belangrijkste meerwaarde is dat de ik als zakelijk organizer vanuit een onafhankelijke positie kan signaleren en adviseren waarbij het belang van de organisatie én het individu in het oog wordt gehouden.
De aandachtsgebieden zijn heel verschillend, maar hebben vrijwel altijd te maken met de productiviteit van een of meerdere personen. De problematiek kan variëren van het inrichten van de mailbox, agendamanagement, de werk-privébalans tot bijvoorbeeld leren flexwerken, nee zeggen tegen collega’s die je overvragen of het verbeteren van iemands algemene werkgewoontes.

“Ze denkt in oplossingen”
Eveline