Hulp bij het opruimen

Tarieven

Mijn hulp is maatwerk. Geen project of klus is te groot of te klein voor mij. Na een persoonlijke kennismaking kan ik een goede inschatting geven van de werkzaamheden en verbonden kosten.

Reiskosten en reistijden tot 30 km (vanuit Den Bosch) en een half uur reizen (enkele reis) plus kleine organizing materialen zijn hierbij standaard inbegrepen.

Bij langere reisafstanden en/of reistijden brengt Van Chaos naar Orde 0,36 euro per gereden km. en uurtarief in rekening op basis van Google maps.

Het kennismakingsgesprek van 1 uur is kosteloos als er een vervolgafspraak van minimaal 3 uur wordt ingepland. Bij een eenmalige kennismaking (zonder vervolgafspraak) van 1 uur met alvast de eerste tips wordt een uur tarief in rekening gebracht.

Voor een werkafspraak als Professional Organizer reserveer ik standaard een blok van minimaal 3 uur. In 3 uur tijd kun je namelijk zichtbaar resultaat boeken zonder dat je het risico loopt over je eigen grenzen heen te gaan. 

Voor mijn werkzaamheden als Zakelijk Organizer/ Virtual Assistant factureer ik per uur. Neem hierover contact met mij op om de mogelijkheden te bespreken.

 
E-mailen
Bellen
Info
Instagram